Doorgaan naar hoofdcontent

Baby kaarten met Cookie Cutter Christmas

Hallo allemaal. 

Laatst had ik een aantal baby kaarten nodig. Op pinterest had ik al leuke voorbeelden gevonden met de beer uit de Cookie Cutter Christmas set van Stampin' Up.


Om er een leuke beren slinger van te maken heb ik de Sale-A-Bration set Any Occasion gebruikt. 


Voor de Jongens kaart heb ik de kleuren Pacific Point, Bermuda Bay en Dapper Denim gebruikt.  


Voor de meisjes kaart heb ik de kleuren Pink Piroutte, Blushing Bride en Flirty Flamingo gebruikt. 

Fijne dag 
Karla 

 
Gebruikte materialen:
Stempels: Cookie Cutter Christmas, Any Occasion (retired) 
Inkt: Pink Piroutte, Blushing Bride, Flirty Flamingo, Pacific Point, Bermuda Bay en Dapper Denim
Cardstock: Whisper White, Pascific Point, Flirty Flamingo
Accessoires: Cookie Cutter Builder

Reacties

Populaire posts van deze blog

Oh So Succulent

Hallo Allemaal In de voorjaar catalogus staat de stempelset Oh So Succulent met de bijpassende Succulent Framelits. Met deze set kun je hele leuke home decoratie maken. De afgelopen week heb ik twee voorbeelden gemaakt.   Bij de eerste heb ik twee bloemen/plantjes geplakt op een stukje boomschors. Bij de tweede heb ik van cardstock twee bloempotjes gemaakt. Bij mijn collega Carmen Morris zag ik hoe je met de Sweet Home bundel dit bloempotje kunt maken. De cactus heb ik gemaakt met behulp van de Layering Circles Framelits. Door de randen van de plantjes met inkt extra kleur te geven krijg je een vrij realistisch beeld.  fijne dag Karla  Gebruikte materialen: Inkt: Real Red, Sweet Sugerplum Cardstock: Sweet Sugerplum, Mint Macaron, Craft, Basic Black, Old Olive Accessoires: Succulent Framelits, Sweet Home Framelits, Stitched Shapes Framelits

Bloghop van de Up' Town Stampers

Hallo Allemaal Welkom bij de bloghop georganiseerd door het team van de Up' Town Stampers Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin' Up herfst/winter catalogus 2016. Als het goed is kom je via de blog van Ilse Roos Hoe werkt een bloghop? Heel simpel. Deze bloghop start op de blog van  Yvonne Neefjes   Daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!  We zouden het leuk vinden als je een reactie achterlaat op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices. Ik ben aan de slag gegaan met de Home Sweet Home Thinlits Dies en de bijbehorende stempelset Sweet Home.  Wat is dit een mooie en veelzijdige bundel. Voor deze huisjes heb ik inspiratie gehaald van Pinterest Ik ben begonnen met dit huisje. Deze is

Project Life vakantie album

Hallo Allemaal Een eerste berichtje op mijn nieuwe blog. Tijdens onze vakantie had ik een kleine selectie aan Project Life producten meegenomen zodat ik tijdens de vakantie al een start kon maken met ons vakantie album. De afgelopen week heb ik hem afgemaakt. Hier volgen een aantal pagina's.  Voor de start pagina ben ik gestart met de een kalender stempel.   Voor de pagina's heb ik wisselend een cardcollectie gebruikt of design papier van Stampin' Up®  Net wat bij de foto's paste.  Met de Fox Builder pons heb ik een ringstaart maki gemaakt.  Door foto's op verschillende maten af te drukken en te snijden kun je meerdere foto's op een pagina gebruiken.   Binnenkort ga ik weer een workshop Project Life geven. Heb je belangstelling laat het me dan weten. karlascreaties@gmail.com  Fijne dag Karla